loading...
سان 2538 ! مرجعه تفریح و سرگرمی
محمد جواد بازدید : 168 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

نمایشگرهای دیجیتال و هوشمند، دستاورد جدید سامسونگ برای صاحبان کسب و کار

امروزه با پیشرفت فناوری و راه یافتن آخرین دستاوردها به دنیای کسب‌و‌کار، اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز متحول شده است. یکی از مهم‌ترین روش‌های آگاهی‌سازی مخاطبان در اماکن اداری، تجاری و عمومی استفاده از صفحه‌های نمایشگر دیجیتال است. محصولاتی که به دلیل سابقه استفاده از آن‌ها شناخته شده هستند، اما با پیشرفت تکنولوژی، امکانات جدید و منحصربه‌فردی به آنها افزوده شده که آگاهی از آن‌ها برای صاحبان صنایع اهمیت بسیار دارد.

Video WAll

محمد جواد بازدید : 210 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
BMW ActiveAssist

BMW سيستمي به نام «دستيار اکتيو» را تا سال 2015 عرضه خواهد کرد. از اين سيستم  مي‌توان به عنوان کليدي براي گام برداشتن به سمت خودروهاي دايماً خودکار برداشت کرد.

BMWبا طرح مفهومي يک فناوري که هدايت خودرو را در شرايط دشوار به صورت «بسيار خودکار» به دست مي‌گيرد و احتمالاً تا سال 2020 به عموم عرضه شود، در زمينه‌ي خودروهاي خودکار فعاليت مي‌کند.

محمد جواد بازدید : 288 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

من امروز می خوام یک چیزی به شما معرفی کنم که تا حالا فکرشم نکردید ایا می دونید اون چیه که من می خوام بگم؟

امروز می خوام نسل جدید پرینتر ها رو به شما معرفی کنم.این نوع پرینتر ها سه بعدی هستند که مدل2014 میباشند که هنوز مدت زیادی از ورودشان به بازار تکنولوژی نگذشته. سوالی که در ذهن شما پیش امده است این است که حالا این پرینتر به چه دردی می خوره؟

محمد جواد بازدید : 223 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بسياري از ما وقتي که صحبت از دوربين‌هاي قدرتمند به ميان مي‌آيد، ناخودآگاه به ياد گوشي لوميا 1020 نوکيا يا دوربين حرفه‌اي 5D Mark III کانن مي‌افتيم؛ اما هيچ کدام از اين دوربين‌ها از نظر کيفيت، حتي به گرد پاي تلسکوپ جديد سازمان فضايي اروپا نمي‌رسند. آژانس فضایی اروپا خبر داد که یگ  ماهواره gaia به یک ماموریت برای جمع اوری عکس های دقیق از کهکشان ها در اطراف ما فرستاده شده. گايا قادر است کوچکترين اجسام و اشياء را نيز با دقت بسيار زياد ثبت کند. این تلسکوپ جدید مجهز به یک دوربین ملیارد پیکسی است که بسیار دقیق عمل می کند .دقت اين دوربين در حدي است که مي‌تواند اندازه دقيق ناخن يک فرد که در کره ماه ايستاده را از روي زمين حساب کند.

محمد جواد بازدید : 187 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)



در مطلب پیشین مشخصات کامل و تصاویر Oppo Find 7 را برای شما قرار دادیم.حال مشخصاتی کامل از فرکانس سی پی یو و نوع سی پی یو Oppo Find 7 منتشر شده است.این اخبار که توسط مدیر این شرکت نیز تایید شده است،حاکی از این است که در مدلی که رم 2 گیگابایتی دارد از سی پی یو Snapdragon 800 استفاده شده است و در مدلی که رم 3 گیگابایتی دارد از سی پی یو Snapdragon 805 و به ترتیب با فرکانس های 2.3 و .2.5 گیگاهرتز استفاده شده است.این نوع سی پی یو و با این فرکانس بالا،یکی از قوی ترین CPU های جهان است.البته نوع استفاده و کارایی آن بسیار مهم است.به نظر شما آیا این گوشی تهدیدی برای برند های بزرگ محسوب می شود؟

محمد جواد بازدید : 225 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)


تکنولوژی USB ها، محبوب ترین ،پر سرعت ترین و با دقت ترین نوع ارتباط میان وسایل دیجیتال است.همه ما این نوع پورت ها را می شناسیم و روزانه ممکن است چندین بار از آن استفاده کنیم.سرعت این پورت های USB معمولا بین 5 و 20 مگابایت بر ثانیه است.اما ، نسل بعدی این پورت ها از لحاظ اندازه،دقت،نوع اتصال و البته سرعت تغییرات زیادی خواهند داشت.

محمد جواد بازدید : 228 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)



بعضی‌ افراد همیشه بوی خوبی می‌دهند تا جایی که می‌توان مسیر حرکت آنها را با عطری که از خود به‌جا می‌گذارند شناسایی کرد. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید راز این بوی خوش چیست؟ به طور حتم این راز به یک عطر گران‌قیمت محدود نمی‌شود.

محمد جواد بازدید : 275 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

ویروس های سرماخوردگی,سرماخوردگی در کودکان,بیماری های عفونی کودکان

بیشتر ویروس های سرماخوردگی از طریق تماس مستقیم منتشر می شود.

باز شدن مدرسه‌ها هرچند برای بچه‌ها و خانواده‌‌هایشان شادی‌بخش و امیدآفرین است، اما گاهی به کابوس شیوع بیماری‌ها در میان دانش‌آموزان نیز تبدیل می‌شود. علت آن هم چندان پیچیده نیست، چراکه محیط مدرسه به دلیل تماس نزدیک و مداوم دانش‌آموزان با یکدیگر، امکان انتقال بیماری را فراهم می‌کند.

اقداماتی مانند نشستن دست قبل از غذا و بعد از دستشویی و استفاده نکردن از دستمال برای جلوگیری از انتشار ترشحات هنگام سرفه و عطسه، دور نینداختن دستمال های آلوده و از آن مهم تر دست دادن، بوسیدن و بغل کردن که در کودکان فراوان انجام می شود، امکان انتقال بیماری ها را بین آنها افزایش می دهد، اما نکاتی ساده و کلیدی وجود دارد که با بهره گیری از آنها می شود از بیمار شدن زیاد، حاد و مکرر دانش آموزان جلوگیری کرد.

محمد جواد بازدید : 296 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)



شور و ترشی فقط به خیار شور و ترشی کلم و بادمجان محدود نمی شود. انواع ترشی های مختلف در دنیا وجود دارد که ما ایرانی های از بسیاری از آنها بی خبر هستیم و حتی تصور هم نمی کنیم با این مواد هم می توان ترشی درست کرد.

محمد جواد بازدید : 229 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
حتما تا امروز درباره شیوه درمانی امبدینگ یکی دیگر از تکنیک‌های درمانی طب سوزنی چین چیزهایی شنیده‌اید. امروزه تبلیغات متنوع و گسترده‌ای درباره فواید درمانی امبدینگ و کاربردهای آن در کاهش وزن، جوانسازی پوست، درمان بیماری‌ها در سطح شهر دیده می‌شود.
محمد جواد بازدید : 203 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)



آیا واقعا استفاده از انواع خوراکی ها می تواند از ایجاد سرطان جلوگیری کند؟بله چرا که نه! انواع میوه ها و سبزیجات خاصیت های مختلفی دارند و گاهی حتی متخصصان نمی دانند آنها چگونه باعث پیشگیری بیماری هایی همچون سرطان یا حتی تومورهای مغزی می شوند..

 

محمد جواد بازدید : 196 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)



آیا رد باقی مانده از حلزون‌ها این امكان را فراهم می‌كند تا شركت‌های تولید محصولات حلزون بتوانند در حجم انبوه و زیاد کرم​ها و لوسیون​های حلزون را به مردم کشورهای مختلف عرضه کنند. آیا این محصولات تنها برای سودجویی عده‌ای تولید و در بازار عرضه می‌شوند؟


محمد جواد بازدید : 190 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

اختراع دختر 15 ساله: چراغ قوه‌ای که از گرمای بدن انرژی می‌گیرد

این روزها چه کسانی به دنبال تحقیق و توسعه باتری‌ها هستند؟

مطمئنا یکی از زجرآورترین مشکلات، مشکل باطری و عمر آن است. حال دختر ۱۵ ساله‌ای به نام Ann Makosinski که در بریتیش کلمبیا مشغول به تحصیل است دارد بر روی پروژه‌ی جالبی کار می‌کند. او در حال ساخت چراغ قوه‌ای با نام “hollow flashlight” یا چراغ‌قوه توخالی است که نیروی خود را ازگرمای بدن و بویژه از گرمای دست دریافت می‌کند. او با استفاده از یک کاشی پلتیر (Peltier tile) گرمای دست را به انرژی قابل استفاده تبدیل می‌کند که چراغ قوه را از باتری بی نیاز می‌سازد.

محمد جواد بازدید : 213 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

گشت و گذار در طبیعت و استراحت در میان درختان بزرگ و یا روی سواحل شنی نیاز به یک سرپناه دارد تا در صورت نیاز از آن استفاده کنیم. چادرهای مسافرتی بهترین گزینه به عنوان سرپناه هستند. این چادرهای معمولا شکلی یکسان دارند اما برخی از آن ها با هوشیاری طراحانشان بسیار متفاوت و خلاقانه طراحی شده اند. 

چادر خورشیدی

محمد جواد بازدید : 281 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 



تقریبا همه کارمندان ساعت های طولانی پشت میز می نشینند. این افراد خیلی از مواقع از درد کمر و گردن نالان هستند. ورزش هایی هستند که می توانید در شرکت و پشت میز خود انجام دهید تا علاوه بر کاهش استرس های ناشی از کار، بدن سالمی هم داشته باشید.


محمد جواد بازدید : 188 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

 



این انسان ها بسیار خونگرم و اصیل هستند. آنها می توانند فضای محیطی که در آن هستند را بسیار شاد کنند و لبخند به لب های همه بیاورند. شاید شما جزو افرادی باشید که خجالتی هستند و نمی توانند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنند.
محمد جواد بازدید : 169 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 



یک بطری آب شیک و زیبا و ورزشی که یک ویژگی منحصر به فرد دارد. این بطری آب که Warm tech نام دارد به گونه ای کار می کند که وقتی شما آن را تکان می دهید، آب درون آن شروع به گرم شدن می کند!

محمد جواد بازدید : 245 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

 



در صنعت روزنامه نگاری، ابتدا فقط خبرنگاری بود، بعد بلاگ نویسی به آن اضافه شد، سپس وب سایت و اکنون مایکروبلاگ کردن مد شده است. در مورد ثبت خاطرات و رویدادهای روزانه زندگی نیز ابتدا دفتر خاطرات وجود داشت اما اکنون «لایف‌لاگینگ» است.
محمد جواد بازدید : 247 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (2)

 



همه ما ترس‌هایی در زندگی داریم. یکی از این ترس‌های عجیب ترس از عدد است؛ آن‌ هم عدد 13. واقعیت این است که عدد 13 در خرافات جای ویژه‌ای دارد و ترس از تاثیر آن بر زندگی فرد از گذشته‌های دور تاکنون وجود داشته است.
محمد جواد بازدید : 237 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

کودکان دو ساله انرژی و حس کنجکاوی بسیاری دارند و باید هدایایی برای آنها خریداری کنید که مورد توجهشان قرار بگیرد. از آنجا که کودکان در این سن خودشان فعالیت بیشتری پیدا می کنند و می توانند راه بروند، بدوند و حرکت های بسیاری داشته باشند.
محمد جواد بازدید : 179 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

مهم نیست شما چه می سازید، چه چیزی اختراع می کنید یا چه چیزی می فروشید؛ باید بدانید که شرکت یا کسب و کار شما بدون کارمندانتان پیشروی نمی کند. مدیران اجرایی می دانند که راضی و متحد نگه داشتن کارمندان، فرق بین پیروزی و شکست را تعیین می کند.
محمد جواد بازدید : 240 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 



رنگ، بر ذهن و روح کودک تاثیر می گذارد و این مساله به طور علمی ثابت شده است. به همین منظور، در ادامه رنگ های مختلف و تاثیرات آنها را برایتان ذکر کرده ایم تغییر دکوراسیون اتاق کودک را آگاهانه انجام دهید.

محمد جواد بازدید : 176 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)



برای حالت روحی که انسان در لحظه ای خاص دارد، پیدا کردن آهنگ مناسب چندان هم آسان نیست. اما هدفون های جدید Mico با توان خواندن ذهن کاربر این کار را برای شما راحت کرده اند.

محمد جواد بازدید : 241 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 



هر چه سن بالاتر می رود گویا روزها هم سریع تر پیش می روند. وقت هایی هست که احساس می کنید ماه تمام شد و اصلا نفهمیده اید چگونه گذشته است! برای اینکه این احساس به شغل و زندگی کاری شما لطمه نزند و باعث عقب ماندن شما از برنامه هایتان نشود باید برنامه ریزی داشته باشید. در کنار آن برخی کارها هست که اگر انجام دهید، می توانید بقیه سال خود را به بهترین روش ممکن هدایت کنید.


محمد جواد بازدید : 200 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 



به پیدا کردن کار به عنوان یک شغل نگاه کنید؛ یعنی برای مثال برای مدت یک ماه شغل شما یافتن کار است. در هر حرفه و کاری شما باید مهارت های لازم را کسب کنید تا موفق باشید. با تمرین و صبوری می آموزید که چگونه در این حرفه بهترینه و برترین باشید.

 

محمد جواد بازدید : 396 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 



این بهشت خصوصی که شبی 40 هزار پوند هزینه دارد در میان یکی از گران ترین مکان های تفریحی دنیا قرار دارد. این جزیره اختصاصی به یکی از گران ترین مکان های دنیا برای تعطیلات شناخته شده است.
محمد جواد بازدید : 195 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 




اگر به دلیل ضعیف بودن چشم هایتان از عینک یا لنز هنگام کار کردن با کامپیوتر استفاده می کنید، این دستگاه برای شما ساخته شده؛ در واقع این دستگاه که i-Free نام دارد عینک را از روی چشم های شما برمی دارد و روی صفحه ی مانیتور می گذارد!!

 

محمد جواد بازدید : 215 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

 
 
از ديدگاه درمانگران طب سنتي كمبود ويتامينB12، اختلال در عملكرد تيروئيد، سيگار كشيدن و كم‌خوني از جمله عواملي است كه مي‌تواند سفيد شدن موها را به همراه داشته باشد. مي‌توانيد به نسخه آنها عمل كنيد و با سفيدي تارهاي موي خود مبارزه كنيد.
محمد جواد بازدید : 205 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
بعضی وقت‌ها درمان‌های خانگی از هر دوا و درمان شیمیایی بهتر جواب می‌دهد. در ادامه فهرستی از درمان‌های خانگی دکتر اوز را    
                                      می‌بینید که   می‌تواند شایع‌ترین مشکلاتی را که ممکن است با آنها روبه‌رو شوید، درمان کند.
 
محمد جواد بازدید : 238 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

چه بار اولتان باشد لپ‌تاپ می‌خرید چه بخواهید از شر لپ‌تاپ قدیمی‌تان خلاص شوید، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم نیازهای اساسی‌تان را از موارد دلخواهتان جدا کنید و بتوانید بیشترین استفاده را از هزینه‌ای که کرده‌اید ببرید.

محمد جواد بازدید : 191 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 
فوتبال محبوب‌تر است یا سینما؟ فوتبالیست‌ها مشهورترند یا ستاره‌های سینما؟ اما ستاره‌هایی که میان این دو حرفه جابه‌جا شده‌اند از به اندازه انگشتان 2 دست هم نمی‌رسد. بکهام و رونالدوی برزیلی تا چندی دیگر فیلم‌های‌شان روی پرده می‌آید.
محمد جواد بازدید : 213 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

راهکارهایی وجوددارد که شما می توانید با به کارگیری آنها، هم پس انداز کنید و هم به کارهای خانه برسید. این 10 راهنمایی به شما کمک می کند که چگونگی این کار را انجام دهید.
محمد جواد بازدید : 245 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 



قضیه خودمانی تر از آن چیزی است که آدم توقعش را دارد. یک ردیف صندلی زرد رنگ است و یک پرده بزرگ و شما هشت نفری که اسلحه به دست قاب بزرگ عینک را روی چشم های متعجب تان جابجا می کنید و خاطره روزهای میکرو و تفنگ وبازی سگ و مرغابی هی گوشه ذهنتان رژه می رود. اینجا اما اسلحه بزرگتر شده. شما بزرگتر شده اید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مطالب خوبی دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 180
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 758
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,897
  • بازدید ماه : 1,897
  • بازدید سال : 93,865
  • بازدید کلی : 920,855
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    Xبستن تبلیغ

    کد گوگل پلاس بسیار کوچک

    انجمن تخصصی برای وبمستران

    مرجع کد و آموزش برای وبمستران