loading...
سان 2538 ! مرجعه تفریح و سرگرمی
محمد جواد بازدید : 197 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

 

Foxit.PhantoPDF.Cover ویرایش و مدیریت قدرتمند فایل پی دی اف با Foxit PhantomPDF Business 7.0.5.1021

 

 

 

محمد جواد بازدید : 177 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

 

Eye Candy 7 مجموعه ای از ۳۰ فیلتر برای نرم افزار فوتوشاپ می باشد که گستره وسیعی از طراحی را در بر میگیرد ، از صفحات ساده وب تا لوگوهای بی نظیر با سرتیتر هایی جذاب. فرایند واقعی در ایجاد پدیده ها باعث نتایج بسیار زیبایی در این نرم افزار می شود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در وقت خود هنگام طراحی با فوتوشاپ صرفه جویی نمایید.

 

Eye.Candy.7.Cover پلاگین فوتوشاپ Alien Skin Eye Candy 7.1.0.1203 Revision 26388

 

 

 

محمد جواد بازدید : 773 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (0)

 

mySongBook Player نرم افزار کاربردی در زمینه موسیقی است که به کمک آن میتوانید به کتابخانه ای از تبلچر و دفتر نت موسیقی دسترسی داشته و اقدام به شنیدن ، یادگیری و پرینت آنها نمایید . mySongBook Player به گونه ای طراحی شده است که می تواند مورد استفاده نوازندگان در سطوح مختلف باشد تا صفحات موسیقی مورد نظرشان را مرور و بررسی کنید.کتابخانه ای که در این نرم افزار تعبیه شده توسط کمپانی Arobas Music تنظیم شده که اکثر آثار موسیقی دان های حرفه ای در آن موجود می باشد.

 

 

 

mySongBook Player 1.0.2 r11370 نرم افزار نت موسیقی mySongBook Player 1.0.2 r11370

 

محمد جواد بازدید : 207 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

 

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

 

WinMend.Data.Recovery.Cover بازیابی فایل های حذف شده با WinMend Data Recovery 1.4.9.0

 

 

 

محمد جواد بازدید : 193 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

 

Mozilla Firefox 33 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

 

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 33.0 Final

 

محمد جواد بازدید : 230 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

 

YouTubeGet نرم افزاری همه منظوره می باشد که با این هدف طراحی شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب را با سرعت بالا و به  آسانی دریافت نمایید، همچنین درعین حال می توانید این ویدئوها را نیز به فرمتهای دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار قدرتمند با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزار ی کوچک و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید. بنابراین بسادگی قادر خواهید تا ویدئوهای دریافتی را برروی MP4 یا گوشی همراه خود تماشا نمایید.

 

YouTubeGet.Cover دانلود از يوتيوب با YouTubeGet 6.3.2

 

محمد جواد بازدید : 139 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار AdFender با ممانعت از نمایش تبلیغات امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ تبلیغات مزاحمی به مرور صفحات وب بپردازید که این کار به نوبه خود باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و در پهنای باند مصرفی اینترنت شما نیز صرفه جویی می شود. بازاریابی و تبلیغات موثر در اینترنت امروزه بسیار رایج شده است و این امر موجب شده تا وارد هر وب سایتی که می شویم با تبلیغات زیادی مواجه شویم که برخی اوقات بیشتر حجم نمایش صفحه را به خود اختصاص داده اند که ممکن است دیدن هرباره این تبلیغات بسیار خسته کننده باشد.استفاده از این برنامه نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و پس از نصب آن می‌توانید نتیجه عملکرد آن را در مرورگر خود مشاهده کنید.

 

 

 

AdFender 1.82 نرم افزار حذف تبلیغات در وب AdFender 1.82

 

 

 

محمد جواد بازدید : 190 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

 

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

 

 

Google Chrome دانلود مرورگر گوگل کروم Google Chrome 38.0.2125.101 Final

 

 

 

محمد جواد بازدید : 144 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

 

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.11 Final

 

محمد جواد بازدید : 123 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

 

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 

 

 

BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1 نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0.9.3.4070

 

 

 

محمد جواد بازدید : 136 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

 

اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند.

 

 

 

Waterfox 30.0  نرم افزار مرورگر فایرفاکس,سایبرفاکس ۶۴ بیتی  Waterfox v32.0 + Cyberfox v32.0.1

 

محمد جواد بازدید : 123 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

Freemake Video Converter  همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از دانلودها دریافت میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ۳gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

 

 

 

freemake video converter  نرم افزار قدرتمند تبدیل فرمت Freemake Video Converter Gold 4.1.4.16

 

محمد جواد بازدید : 159 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

 

PC Auto Shutdown نرم افزاری کارآمد برای خاموش نمودن سیستم در زمان های تعیین شده و همچنین به روشی محدود کردن کاربران در استفاده بیش از حد کامپیوتر می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید تعیین کنید که کامپیوتر در زمان های معین خاموش ، ری استارت ، هایبرنیت ، log off و یا قطع شدن دسترسی شود. زمان های تعیین شده میتوانند روزانه ، هفتگی و یا فقط برای یکبار باشند و همچنین میتوانند دارای این شرط باشند که اگر کاربر از کامپیوتر استفاده نکرد ، صورت پذیرند. برای فرا رسیدن زمان انجام فرایندهای نامبرده میتواند آهنگ هشدار تعیین کرد و همچنین میتوان به کاربر نشان داد که چقدر زمان باقیمانده دارد و همچنین هشدارهای با دوره زمانی برای او نمایش داد. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند در زمان خاموش شدن کوکی ها ، لاگ فایل های ویندوز ، تاریخچه اینترنت و recent document را نیز پاکسازی نماید. نرم افزار PC Auto Shutdown توسط پسوردی که تعیین خواهید کرد ، از خودش محافظت می نماید تا کاربر دیگری نتواند تنظیمات شما را تغییر دهد.

 

 

 

PC%20Auto%20Shutdown%205.9 نرم افزار خاموش شدن کامپیوتر در زمان معین PC Auto Shutdown 5.9

 

محمد جواد بازدید : 186 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

 

شاید شما بارها با زیرنویس هایی مواجه شده اید که زبان انها ناخوانا هستند و به شکل کارکتر هایی نامفهوم درامده اند  امروز سایت دانلود ها قصد دارد تا برنامه ای را معرفی کند تا با ان بتوانید این زیرنویس ها را که با فرمت SRT هستند  تنها با یک حرکت Drag & Drop تعمیر کیند وبه شکل صحیح ان برگردانید برنامه Sh Persian Subtitle Fixer  برنامه ای بسیار مفید برای این امر میباشد که با حجم بسیار کم و سادگی که دارد براحتی شما را از دردسرهای تنظیمات اضافی برای خوانا شدن زیرنویس انجام میدهید راحت کرده است .

 

 

 

Sh Persian Subtitle Fixer نرم افزرار حل مشکل ناخوانا بودن زیرنویس فارسی Sh Persian Subtitle Fixer

 

محمد جواد بازدید : 243 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

 

یکی از امکاناتی که مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می دهد امکان استفاده از فضای رایگان تحت وب است که می توان برای نگهداری آنلاین اطلاعات به صورت رایگان بهره گرفت. OpenDrive سرویسی است که مایکروسافت برای این کار در نظر گرفته است. Microsoft OneDrive این سرویس جهت ذخیره سازی ، سازماندهی و دانلود فایل‌ها و عکس‌های مورد علاقه شما بر روی سرورهای آنلاین ویندوز میباشد. و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم مینماید.توانایی ذخیره سازی اکثر فایل ها و فرمت ها و امکان هماهنگی با انواع سیستم ها نظیرگوشی ها و تبلت ها و قابلیت پیش نمایش از تصاویر با پشتیبانی از فرمت عکس ها برای نگهداری عکس ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید.

 

 

 

Microsoft OneDrive 17.3.1171.0714 نرم افزار فضای ذخیره سازی مایکروسافت Microsoft OneDrive 17.3.1171.0714

 

 

 

محمد جواد بازدید : 369 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

 

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 9 Final

 

 

محمد جواد بازدید : 179 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار سلامت هارد دیسک HDD Guardian یک نرم افزار اوپن سورس و رایگان با رابط کاربری گرافیکی برای نظارت بر صفت ها و خصوصیات هارد دیسک شماست که از خصوصیات هارد دیسک های مدرن به خوبی پشتیبانی می کند .این برنامه برای نظارت بر صفحه ها و خصوصیات هارد دیسک شما ساخته شده است. HDD Guardian به سرعت و در آن واحد یک نمودار گرافیکی از وضعیت دما و سلامتی هارد دیسک شما می سازد که می توانید ارورها و هشدارهای موجود و پیش آمده طی یک هفته گذشته را روی آن ببینید . نرم افزار جزییات زیادی در مورد‌هارد دیسک شما از قبیل مدل دستگاه , شماره سریال , ظرفیت , نرخ خطای خواندن , سرعت چرخش در زمان , قدرت در ساعت , درجه حرارت براساس سانتیگراد یا فارنهایت و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

 

 

HDD Guardian 0.6.1 نرم افزار محافظ هارد دیسک HDD Guardian 0.6.1

 

محمد جواد بازدید : 119 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .

 

Wallpaper Mix Pack s02 مجموعه ۱۵۰ والپیپر جذاب با موضوعات مختلف – HD Mix Wallpapers

 

محمد جواد بازدید : 117 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

 

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

 

محمد جواد بازدید : 180 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

 

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

 

 

Adobe.Flash.Player.Cover پلاگین فلش پلیر برای مرورگرهای ویندوز Adobe Flash Player 14.0.0.179 Final

 

محمد جواد بازدید : 170 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

 

همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس‌ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل‌های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس‌ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می‌دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل‌های تغییر یافته ممکن است.

 

 

 

Norton Bootable Recovery Tool 2014 02 15 نرم افزار از بین بردن ویروس ها در حالت بوت Norton Bootable Recovery Tool 2014 02 15

 

محمد جواد بازدید : 548 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ July 2014، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده July 2014 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 July 2014

محمد جواد بازدید : 310 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

 

Avira%20Internet%20Security%20Suite%202014%20v14.0.5.444 نرم افزار امنیت کامل در اینترنت Avira Internet Security Suite 2014 v14.0.5.444

محمد جواد بازدید : 407 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

TeamSpeak Client یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و با آنها صحبت کنید. در این نرم افزار رایگان کیفیت صدا بسیار بالا است، سر و صدا و شلوغی در آخرین نسخه ی آن کاهش یافته و همچنین دارای تنظیمات میکروفون به منظور به دست آوردن بهترین صدا می باشد.نرم افزار TeamSpeak Client قابلیت قابل توجهی دارد,که باعث می شود شما کاربران عزیز در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید.

 

TeamSpeak Client 3.0.15 نرم افزار ارتباط صوتی TeamSpeak Client 3.0.15

محمد جواد بازدید : 292 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

Grass Valley Edius نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای متعلق به شرکت Canopus است در زمینه مونتاژ، ویرایش و میکس فایل های ویدیویی ۴K, 3D, HD, SD میباشد. این برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ویرایش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نیز ویرایش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.همچنین این شرکت اقدام به تهیه یک کارت سخت افزاری نیز برای این محصول خود نموده است تا کاربران حرفه ای با استفاده از کارت کپچر و این نرم افزار به صورت کاملا تخصصی اقدام به مونتاژ تصاویر نمایند. ویرایش فیلم های ۳D ، جعبه ابزار قابل تنظیم ، امکان تبدیل ویدیو به فرمت AVCHD ، رایت مستقیم روی Blu-ray و DVD از امکانات این نرم افزار است .

 

Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540 نرم افزار میکس فیلم Grass Valley Edius Pro 7.31 Build 1540

محمد جواد بازدید : 313 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

یک کامپیوتر به دلایل مختلفی ممکن است Shutdown، Restart و یا Sleep شود! Dont Sleep نرم افزاری است که از به خواب رفتن سیستم جلوگیری می کند. Don’t Sleep یک ابزار بسیار کوچک و قابل حمل برای جلوگیری از عملیات هایی نظیر خاموشی سیستم، خاموشی موقت، هایدبرنیت، ری استارت و… در کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد به خصوص زمانی مفید واقع میشود که بخواهید نرم افزار های قدیمی را در ویندوز ۷ یا ویستا اجرا کنید که ممکن است بدون خبر اولیه، سیستم را ری استارت کنند.شما می توانید با خیال راحت فایل های مورد نظر خود را بدون ترس از به خواب رفتن سیستم برای دانلود و امور دیگر قرار دهید و سیستم را برای مدت خاصی روشن بگذارید.

 

Don%27t Sleep v3.2.1 نرم افزار جلوگیری از خاموشی سیستم Dont Sleep v3.2.1

 

محمد جواد بازدید : 340 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه July 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 July 2014

 

محمد جواد بازدید : 170 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط  The KMPlayer 3.9.0.125 Final

محمد جواد بازدید : 193 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

uTorrent.Cover دانلود آسان و راحت از تورنت با uTorrent Plus 3.4.2 build 32126 Stable

محمد جواد بازدید : 198 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

اگر همان امکانات ساده نرم افزار Paint‌ که در نسخه های مختلف ویندوز یافت می شود را در نظر بگیریم به نظر بسیار ساده می رسد اما با همان امکانات ساده هم می توان جذاب ترین نقاشی ها را ترسیم کرد ؛ این در حالی است که همان امکانات ساده حالا با قدرت بیشتری در کنار یک سری گزینه های اضافی در نرم افزار Corel Paint it! به چشم می خورند. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر بخشی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جدید به شمار می رود. قابلیت هایی نظیر زوم ، تغییر اندازه ، ویرایش نسبتا حرفه ای عکس ها ، چاپ تصاویر در اندازه و مدل های مختلف و … هم که در اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارند یافت می شود در Corel Paint it! به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

 

Corel.Paint.It.Cover نقاشی حرفه ای و آسان با رایانه توسط Corel Paint it! 1.0.0.127

محمد جواد بازدید : 186 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

WebcamMax.Cover مدیریت وبکم با WebcamMax v7.8.4.8

محمد جواد بازدید : 347 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 

MediaCoder 0.8.29 مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ و ۸ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

 

 

MediaCoder 0.8.29 کدک فایل های تصویری MediaCoder 0.8.29

 

 

 

محمد جواد بازدید : 305 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

Format Factory 3.3.3 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد.

 

Format Factory 3.3.3 مبدل تمامی فایل ها Format Factory 3.3.3

 

محمد جواد بازدید : 216 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

 

FileRestorePlus 3.0.5 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است. همچنین می تواند فایل هایی که از سطل بازیافت تخلیه و یا با استفاده از کلید ترکیبی Shift و Delete حذف شده اند را نیز بازگرداند. این برنامه با سیستم های FAT12/16/32 ، NTFS/NTFS5 سازگاری کامل دارد. شما با کمک این برنامه می توانید اسناد ، عکس ، موزیک ، فیلم و فایل های مهم خود را به راحتی هرچه تمام تر بازگردانید.

 

 

 

FileRestorePlus 3.0.5 ریکاوری اطلاعات هارد FileRestorePlus 3.0.5

 

 

 

محمد جواد بازدید : 215 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۷۰ والپیپر زیبا با موضوع دسکتاپوگرفی آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۳۵۰۰×2180 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Desktopography مجموعه 270 والپیپر با موضوع دسکتاپوگرفی Desktopograhpy HD Wallpapers

محمد جواد بازدید : 237 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار فایروال شخصی Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0 یک فایروال کاربردی فوق العاده آسانی است که به شما امکان محافظت از کامپیوترتان در برابر حملات هکر ها ،تروجان ها ،جاسوس افزارها و تهدیدهای اینترنت را می دهد. به کاربر امکان مرور کامل از تمام شبکه ارتباطات ورودی و خروجی را می دهد. علاوه بر این ،فایروال شخصی همراه با سیستم جلوگیری از نفوذ منسجم با استفاده از فن آوری SPI را تضمین می کند. افزایش حفاظت از کاربر با سیستم rules به کاربر این امکان را میدهد که کنترل وسیعی نسبت به ارتباط نرم افزار هایش با اینترنت را داشته باشد. کاربران پس از نصب می توانند به آپشن نرم افزار مراجعه کنند و گزینه هایی را انتخاب کنند که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد.

 

 

Fortnox Personal Firewall دیوار آتش قدرتمند Fortnox Personal Firewall 7.0.195.0

 

 

محمد جواد بازدید : 380 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (1)

Photodex ProShow Gold حرفه ای ترین نرم افزار ممکن برای ساخت اسلایدشو به همراه عکس و فیلم های انتخابی شما می باشد. این نرم افزار هرآنچه یک برای ساخت یک اسلایدشو و درواقع کلیپ نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد. مسلما یکی از اولین نیازها برای ساخت اسلایدشو ، افکت های بصری زیبا و متنوع است. افکت برای ویدیو و برای عکس ها که هنگام تغییر عکس صحنه ای دیدنی را رقم میزنند. این نرم افزار دارای بیش ۵۵۰ عدد افکت برای عکس ها و ویدیوها می باشد. امکان ویرایش عکس و ویدیو در همان لحظه ساخت اسلایدشو نیز یکی دیگر از امکانات بی نظیر نرم افزار محسوب می شود. میتوانید در همان لحظه عکس ها را ویرایش کنید و همچنین قرمزی چشم چهره ها را از بین ببرید و در مورد ویدیوها نیز میتوان قسمت های زائد را برید و دیگر قابلیت های ریز دیگر در زمینه ویرایش فیلم و عکس. اضافه کردن متن و موزیک به اسلایدشو نیز مسلما از قابلیت های Photodex ProShow Gold محسوب می شود. میتوان برای هراسلاید یک متن اختصاصی قرار داد و زمان نمایش آن را تنظیم کرد و میتوان برای صحنه های مختلف موزیک های دلخواه انتخاب کرد و زمان موزیک را نیز تنظیم نمود. بعد ساخت اسلایدشو میتوان آن را با فرمت ویدیو ذخیره کرد و یا اینکه روی دی وی دی به صورت ویدیو رایت نمود و در هنگام رایت برای دی وی دی مربوطه منو زیبا ساخت. اسلایدشو ساخته شده میتواند با کیفیت HD و ۱۰۸۰p ذخیره شود. برای امکانات جزئی تر شما را دعوت به مطالعه قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب می نماییم. قابلیت های کلیدی نرم افزار Photodex ProShow Gold: – تنظیم زمان برای هراسلاید – امکان اختصاص افکت های جداگانه برای هر عکس و ویدیو – امکان قرار دادن موزیک به تعداد دلخواه برای اسلاید های متفاوت – پیش نمایش اسلاید انتخاب شده روی ویدیو و عکس مربوطه – ساخت اسلایدشو با عکس ، موزیک و ویدیوهای شما – دارای بیش از ۵۵۰ افکت برای عکس و ویدیو – ویرایش عکس نظیر crop کردن ، حذف قرمزی چشم ، تغییر سایز و تنظیم رنگ و… – ویرایش ویدیو نظیر بریدن قسمت های زائد و کروپ کردن – زوم کردن و چرخش اسلاید به دستور شما – ذخیره اسلایدشو ساخته شده با فرمت ویدیو و کیفیت hd روی کامپیوتر – رایت اسلایدشو ساخته شده روی دی وی دی به صورت معمولی و کیفیت hd و یا blu-ray – امکان ساخت منو برای دی وی دی در حال رایت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

PhotodexProShowGold حرفه ای ترین انتخاب برای ساخت اسلایدشو ProShow Gold 6.0.3392

 

محمد جواد بازدید : 197 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)



MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

محمد جواد بازدید : 211 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Freemake Video Converter 4.1.2.0 همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از بروز وب دانلود میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ?gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

محمد جواد بازدید : 190 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مطالب خوبی دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 180
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 747
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,886
  • بازدید ماه : 1,886
  • بازدید سال : 93,854
  • بازدید کلی : 920,844
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    Xبستن تبلیغ

    کد گوگل پلاس بسیار کوچک

    انجمن تخصصی برای وبمستران

    مرجع کد و آموزش برای وبمستران