loading...
سان 2538 ! مرجعه تفریح و سرگرمی
محمد جواد بازدید : 276 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (0)

 

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

 

Call of Duty Advanced Warfare XBOX360-iMARS

 

 

 

Call of Duty Advanced Warfare xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای XBOX360

 

محمد جواد بازدید : 159 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

 

مجله ی Xbox Official Magazine UK  مجله رسمی ایکس باکس میباشد که بازیهای ویدیویی نسل هشتم و نسل هفتم را تحت پوشش و تحلیل خود قرار میدهد که یکی دیگر از مجلات در زمینه بازیهای ویدیویی میباشد و مخاطبان خاص خودش را دارد حال با ورود به نسل هشتم و معرفی XboxOne توسط مایکروسافت رقیب سرسخت PlayStation 4  محتوای این مجله بخاطر پوشش نسل هشتم در کنار نسل هفتم نیز پر بار تر شده است .شما میتوانید این شماره از محله را هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

 

 

XBOX SEPTEMBER MAG  دانلود مجله Xbox Official Magazine UK – September 2014

 

محمد جواد بازدید : 318 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

 

داستان Ground Zeroes در سال ۱۹۷۵ میلادی، چند ماه پس از اتفاقات Peace Walker رخ می دهد. در این قسمت نیز شاهد بازگشت Big Boss (اسنیک) به عنوان قهرمان اصلی بازی خواهیم بود. اولین ماموریت وی این است که با همکاری ارتش بدون مرز وارد یک کمپ آمریکایی که منطقه‌ای ممنوعه از خاک کشور کوبا؛ شود. این کمپ Omega نام دارد. یکی از ماموریت‌های اسنیک در این کمپ یافتن جاسوس Cipherها، Paz Ortega می‌باشد که با وی در طی جریانات Peace Walker آشنا شده بودیم. یکی دیگر از ماموریت‌های وی نجات Chico Libre، پسربچه ای که در Peace Walker دستگیر شد و علی‌رغم تلاشش برای نجات یافتن، دست به جایی نبرد. زمانی که اسنیک در حال انجام این ماموریت است، پایگاه اصلی ارتش بدون مرز مورد حمله‌ی گروهی مخفی با اسم رمز XOF به رهبری فردی با نام Skull Face قرار می‌گیرد. اتفاقاتی که در طی این ماموریت رخ می‌دهد دلیل اصلی تغییر رفتار و شخصیت اسنیک در نسخه‌ی بعدی The Phantom Pain خواهد بود.

 

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes PS3-COMPLEX

 

 

 

Metal Gear Solid V Ground Zeroes xbox360 cover small دانلود بازی Metal Gear Solid V: Ground Zeroes برای XBOX360

 

محمد جواد بازدید : 179 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

در حالیکه Square Enix هنوز مدرکی مبنی بر اینکه بازی Final Fantasy Versus XIII در دست ساخت است، ارائه نکرده، آن ها نسخه دیگری از Final Fantasy XIII را معرفی کردند. بازی ای که در مراسم بیست و پنجمین سالگرد این سری از بازی ها معرفی شد و Lightning Returns: Final Fantasy XIII نام دارد. این کمپانی اعلام کرده که LR آخرین نسخه از این سه گانه و ترکیبی از المان های جدید و قدیمی خواهد بود. در این مراسم، آقای یوجی آبه (Yuji Abe) یکی از اعضای کلیدی این سری از بازی ها حضور داشت و اطلاعات مختلفی را درباره این عنوان بیان کرد. او به این موضوع اشاره کرد که حالت شخصی سازی بیشتری را در این بازی مشاهده می کنیم و همین طور توانایی انجام حرکات بیشتری را با Lightning خواهیم داشت. او در این نسخه سرانجام به این موضوع پی می برد که به چه صورت می تواند ماجرایی که شروع کرده را به پایان برساند. او در این نسخه ۱۳ روز زمان دارد تا بتواند دنیا را نجات دهد. اگر او موفق به انجام این کار نشود، همه چیز به پایان می رسد. یکی از المان های جدیدی که سازندگان بازی آن را بسیار پررنگ جلوه داده اند، سیستم مبارزات و شکست دادن دشمنان و هیولاهای مختلف است. Lightning در این نسخه می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند و المان های گیم پلی و چیزی که تا کنون در این سری از بازی ها مشاهده کرده ایم را تغییر می دهد.

Lightning Returns Final Fantasy XIII XBOX360-COMPLEX

Note! Region: PAL

 

Lightning Returns Final Fantasy XIII xbox360 cover small دانلود بازی Lightning Returns Final Fantasy XIII برای XBOX360

محمد جواد بازدید : 292 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (1)



فارنت: کنسول‌های پلی استیشن 4سونی و ایکس باکس وان مایکروسافت، هر دو در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، کنسول‌های قابلی هستند. کنسول‌هایی که مطمئنا نسبت به پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360، تجربه بازی بهتری را به کاربران ارائه خواهند کرد. از آنجایی که این دو کنسول هردو برپایه معماری x86 طراحی شده‌اند، این‌بار شباهتهای بیشتری نسبت به گذشته، بین این دو وجود دارد. اما از نظر قیمت، پلی استیشن 4 با قیمتی در حدود 400 دلار، تقریبا 100 دلار از کنسول مایکروسافت، ارزان‌تر است. البته ممکن است شما جزو آن دسته از کاربرانی باشید که نمی‌توانید از کینکت یا دیگر متعلقات کنسول ایکس باکس وان صرفنظر کنید. پلی استیشن 4 به خوبی ویدئوهای تمام اچ دی را پخش کرده و اگر‌چه ایکس باکس وان نیز از چنین قابلیتی بهره می‌برد اما به عقیده برخی این قابلیت، از طریق افزایش اندازه تا 1080p در ایکس باکس وان، لحاظ می‌شود. بدین ترتیب، با توجه به قیمت و اگر تنها می‌خواهید کنسولی صرفا برای بازی‌های ویدئویی داشته باشید، پلی استیشن 4 را به شما توصیه می‌کنیم.

محمد جواد بازدید : 189 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals XBOX360-PROTOCOL

 

NFS Rivals xbox360 cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای XBOX360

 

محمد جواد بازدید : 239 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

injustice gods among us screenshots cover small دانلود بازی Injustice: Gods Among Us برای XBOX360

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است “

Injustice: Gods Among Us XBOX360-SWAG

محمد جواد بازدید : 313 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند

محمد جواد بازدید : 277 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX360 با لینک مستقیم

دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX360 با لینک مستقیم

| نسخه کامل و نهایی POWER – Region Free |

Call of Duty Ghosts برای XBOX360 آخرین سری بازی های ندای وظیفه می باشد که به تازگی منتشر شده است. بدون شک سری بازی های ندای وظیفه یکی از بهترین بازی های اول شخص هست ، فصل جدید این بازی با ویژگی های پویا و معرفی کننده امکانات نسل جدید بازی های رایانه ای است گیمرها را به عمق جنگ های خونین می برد ، تجربه ی جدیدی از بازی ندای وظیفه در انتظار شماست ، بازی که با موتور گرافیکی جدیدش سطوح خیره کننده ای از محیط غوطه ور و عملکرد عالی گیم پلی را به رخ رقبای خود می کشاند ، بازی بار دیگر توسط استودیو معروف Infinity Ward ساخته شده که اگر از طرفداران این فرانچایز باشید حتما با قابلیت های منحصر به فرد آنها آشنایی دارید.
جهت دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای XBOX360 به ادامه مطلب سایت پی سی دی مراجعه فرمایید.

محمد جواد بازدید : 729 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360

دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360 با لینک مستقیم

| نسخه کامل و نهایی SPARE – Region Free PAL |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

WWE 2K14 نسخه جدید عنوان کشتی کج می باشد که طبق روال هر سال توسط کمپانی THQ منتشر می شد اما پس از ورشکستی این کمپانی نام دار ۲K Sports ناشر جدید آن است که باید دید چگونه از آب درخواهد آمد ، طراحی و توسعه بازی بر عهده استودیو Yuke’s می باشد ، WWE 2K14 قطعا بهترین شبیه ساز کشتی کج است که در نسخه جدید کاراکترهای معروف همچون Hulk Hogan ، Andre the Giant ، The Rock ، Stone Cold ، Steve Austin ، John Cena و … همراه شده است ، بزرگترین مسابقات و لحظات برای اولین بار در این سری انجام می شود ، بیش از ۴۵ سبک مبارزه قرار دارد که در آنها می توانید شرکت کنید ، همچنین امکاناتی مانند : unlock کردن کاراکترها از طریق مسابقات ، بخش additional gear ، و … در بازی قرار داده شده که گیمر را برای رقابت بیشتر ترغیب خواهد کرد ، جهت دانلود بازی WWE 2K14 برای XBOX360 با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمد جواد بازدید : 255 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate برای XBOX360

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate برای XBOX360 با لینک مستقیم

| قابل اجرا بر روی کنسول های دارای Jtag |

Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate نسخه پورت شده کنسول دستی ۳DS می باشد که توسط کمپانی مطرح Konami برای کنسول XBOX360 انتشار یافته است ، بازی ۲۵ سال پس از وقایع نسخه معروف Castlevania Lords of Shadow اتفاق می افتد که در واقع یک Spin-off از نسخه اول است که داستان آن را کامل تر می کند و همچنین پل ارتباطی برای نسخه دوم بازی که رسما تایید شده است را نیز ایفا خواهد کرد ، پس می توان یکی از دلایل اصلی انتشار این نسخه برای PS3 و XBOX اطلاع داشتن تمامی طرفداران LOS از داستان بازی است که بتوان با آگاهی کامل به استقبال از نسخه دوم رفت ، از ان گیم پلی فوق العاده و گرافیک دیدنی نسخه اول خبری نیست اما می تواند طرفداران بی شمار این بازی را راضی کند ، در این بازی به دنبال تاریخچه کاراکترها می روید ، بدین شکل که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده و از وقایع پشت پرده بسیاری از موضوعات با اطلاع خواهید شد ، همچنین می توانید در بازی از میان چندین کاراکتر یکی از برگزینید و با آن به بازی بپردازید ، همچنین بازی از سیستم مبارزه ای بسیار خوب و گرافیک ۳D بهره مند است که بر زیبایی بازی می افزاید ، جهت دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow Mirror of Fate برای XBOX360 به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمد جواد بازدید : 239 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles برای XBOX360

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles برای XBOX360 با لینک مستقیم

| نسخه کامل و نهایی iMars – Region Free PAL |

Teenage Mutant Ninja Turtles بازی اکشن کمپانی مطرح Activision می باشد که برای کنسول XBOX360 منتشر شده است ، این بازی داستان ۴ لاک پشت نینجا به نام های Leonardo, Donatello, Michelangelo, Raphael را روایت می کند که قصد دارند شهر پر ار ظلم و ستم نیویورک را نجات دهند ، یک مبارزه بی امان در انتظار شماست ، در این بازی می توانید کنترل هر یک از کاراکترهای گفته شده را در دست گرفته و به مبارزه بپردازید ، سیستم مبارزاتی این بازی بسیار عالی انجام شده و در آن سرعت انجام حرکات بسیار بالاست ، همچنین در زمان های کوتاهی می توانید چندین ضربه Combo به دشمنان وارد کنید تا ضمن بالا رفتن هیجان بازی زودتر آنها را نابود کنید ، جهت دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles برای XBOX360 به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمد جواد بازدید : 206 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Truck Racer برای XBOX360

دانلود بازی Truck Racer برای XBOX360 با لینک مستقیم

| نسخه کامل و نهایی COMPLEX – Region Free PAL |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

Truck Racer عنوان زیبای شرکت Plug In Digital می باشد که توسعه آن را استودیو  Big Ben Interactive بر عهده گرفته است ، کامیون مورد نظر خود را انتخاب کرده و با دیگر کامیون ها مسابقه دهید ، شاید همیشه ما عادت کرده باشیم که با ماشین های سبک و فوق سریع مسابقه دهیم ، از توربو استفاده کنیم و با سرعت چندین مایلی حریفان را جا بگذاریم ، اما در این بازی خبری از سرعت بسیار بالا نیست و بازی بیشتر جنبه فیزیکی به خود گرفته است ، چرا که در طول مسابقه باید با مهارت بالایی حریفان خود را کنار زده و در مسابقات برنده شوید ، ۴۸ کامیون مختلف در بازی قرار داشته که با طی کردن مراحل یکی پس از دیگری Unlock خواهد شد ، امکان سفارشی کردن کامیون ها ، حالت چند نفره و آنلاین بسیار جذاب ، جاده های پر پیچ و خم و چالش بر انگیز از دیگر ویژگی های این بازی به شمار می رود
جهت دانلود بازی Truck Racer برای XBOX360 به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمد جواد بازدید : 275 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای XBOX360

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای XBOX360 با لینک مستقیم

| نسخه کامل و نهایی PROTOCOL – Region Free PAL |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

Angry Birds Star Wars نسخه ای نام آشنا از بازی جذاب پرندگان خشمگین است که پس از سیستم عامل گوشی ها برای کنسول XBOX360 توسط کمپانی مشهور Activision منتشر شده است ، این نسخه از بازی حاصل همکاری منحصر به فرد شرکت های Rovio Entertainment و Lucasilm می باشد که ترکیبی از تمامی شخصبت های Angry Birds Space و classic Angry Birds می باشد . تمامی تنظیمات این بازی فانتزی و فضایی را در خود جای داده است. از مکان های محبوب بازی می توان به صحراهای Tatooine در اعماق ستاره مرگ اشاره کرد. Angry Birds Star Wars دارای تمامی امکانات و شخصیت های این بازی پرطرفدار می باشد. جهت دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای XBOX360 با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

محمد جواد بازدید : 194 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Battlefield 4 برای XBOX360

دانلود بازی Battlefield 4 برای XBOX360 با لینک مستقیم

| نسخه کامل و نهایی iMars – Region Free PAL |

Battlefield 4 یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال است که توسط کمپانی Electronic Arts برای XBOX360 منتشر شده است ، پس از یک نسخه موفق و رقابت پذیر این بار میدان نبرد گیمرها را به غمق هرج و مرج در جهان می کشاند

محمد جواد بازدید : 278 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

ایکس‌باکس 720 نام اینتترنتی نسل بعدی ایکس‌باکس مایکروسافت است. این محصول قرار است به زودی به طور رسمی معرفی شود و دوستداران این کنسول را از انتظار طولانی خارج خواهد کرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مطالب خوبی دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 180
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 670
  • بازدید ماه : 2,346
  • بازدید سال : 63,931
  • بازدید کلی : 890,921
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    Xبستن تبلیغ

    کد گوگل پلاس بسیار کوچک

    انجمن تخصصی برای وبمستران

    مرجع کد و آموزش برای وبمستران