loading...
سان 2538 ! مرجعه تفریح و سرگرمی
محمد جواد بازدید : 286 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

سامسونگ نرم افزاری طراحی کرده است  به نام<<ناکس>> که می تواند باگ ها و مشکلات را شناسایی کند .به گفته بعضی از سایت های خارجی در گوشی جدید سامسونگ اسیپ پذیری زیادی وجود دارد و تمام کاربران سامسونگ در حال حاضر در خطر هستند. و تمام اطلاعات کاربران در حال لو رفتن میباشد.

محمد جواد بازدید : 260 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

بحثی است که نوکیا در حال کار بر روی  تلفن‌هوشمندی اندرویدی با نام نورمندی توسط نوکیا منتشر شد است که هیجان زیادی دارد، حتی زمانی که شایعات می گفتند  که این شرکت از اندروید در دیوایس های خود استفاده نمی کند. سایت  CTechnology اخباری را برای این پروژه مطرح کرده است که گویای حقایق متفاوتی در ان است.وسعه‌ی اندروید در نوکیا بر عهده‌ی پیتراسکیلمن است. وی سابقه‌ی مدیریت بخش‌های مختلفی را در کارنامه‌ی خود دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به مدیریت تیم توسعه رابط کاربری و سرویس‌های MeeGo و مدیریت طراحی Palm تا سال 2010 اشاره کرد. اسکیلمن هم‌اکنون مدیریت طراحی را در Here بر عهده دارد.

محمد جواد بازدید : 298 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Close window

خبر های منتشر شده درباره تلفن نکسوس : نکسوس عمرش به پایان رسیده است به گوگل اجازه حرف آخرش را نمی دهد- و چه کسانی می توانند از نکسوس استفاده کنند ! تلفنی که بستگی به سلیقه ی  هر شخص دارد . نکسوس:: تراوین 5 وعده ی بزرگ را به یکی دیگر از گوشی های هوشمند فصل که هیجان زیادی دارد  داده است و آن را droids معرفی کرده است.این می تواند یک لحظه هیجان انگیز  برای همه باشد  .  یک دسته از flagships آندروید Snapdragon -طراحی-800، Qualcomm در حالی که آخرین نسخه است. تیک تاک در داخل دستگاه های تلفن مجهز به ویندوز های نوکیا بیش از حد و اپل 64 بیتی جدید و استفاده از  چیپ ست A7.

محمد جواد بازدید : 189 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)



مایکروسافت برای نبرد با اندروید قصد دارد تا سیستم‌عامل‌های ویندوز فون و ویندوز RT را بصورت مجانی در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد تا شاید نظر مساعد آن‌ها نسبت به ساخت ابزارهای مبتنی بر این دو پلتفرم، جلب شود. ظاهرا این تصمیم توسط تری میرسون گرفته شده است و به زودی عملیاتی می‌شود.

محمد جواد بازدید : 240 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)



شاید هیچ‌کس در زمان عرضه‌ی اولین نسل از گلکسی نوت، آینده‌‌ی روشنی را برای آن ترسیم نمی‌کرد. سامسونگ با پایه‌گذاری کلاس جدیدی در ابزار‌های قابل حمل، مفهوم جدیدی را وارد دنیای فناوری کرد که نشان از شم بالای این کمپانی در شناخت نیاز‌های بازار دارد. مطمئنا فروش سومین نسل این فبلت گواهی بر نگرش صحیح سامسونگ در قبال محصول خود است.

محمد جواد بازدید : 300 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (2)



همه ما میدانیم که اندروید و آی او اس (android و ios) شباهت های بسیار زیادی با یک دیگر دارند.تنظیمات و نوار وضعیت اندروید و آی او اس بسیار شبیه به یک دیگرند. شباهت ها بسیار زیادند و قابل شمارش نیستند. اما امروز قصد شمارش شباهت ها را نداریم!بلکه میخواهیم تفاوت هایی که تعداشان کم اما بسیار بزرگ می باشند را بررسی کنیم.

محمد جواد بازدید : 295 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)



باشگاه خبرنگاران؛ سامسونگ در طراحی و ساخت این گوشی ریزه‌کاری های ارزشمندی را به‌کار گرفته است. به گفته تردید آمیز سامسونگ بدنه این گوشی از پلی‌کربنات است که استحکام و دوام بیشتری نسبت به پلاستیک دارد، در اطراف گوشی نیز از نوار فلزی مانند به درستی استفاده شده است. طراحان سامسونگ شروع این نوار فلزی را کمی بالاتر از شیشه محافظ نمایشگر شروع کردند تا آن را نسبت به ضربات مستقیم به نمایشگر نیز بیش از گذشته مقاوم سازند.


اما اعجاز سامسونگ در این بخش به ابعاد و وزن این مدل باز می‌گردد. جایی که سامسونگ یک نمایشگر ۵ اینچی را در ابعادی تقریبا مشابه با S3 با نمایشگر ۴.۸ اینچی جای داده است. سامسونگ موفقیت خود در این زمینه را با کم کردن ضخامت گوشی ( حدود ۰.۷ میلی‌متر) و سبک‌کردن آن در حدود ۳گرم نسبت به S3 کامل کرده است. سامسونگ با کاستن از لوکس بودن گوشی در عوض ابعاد و ضخامت بسیار خوبی را به آن بخشیده است

محمد جواد بازدید : 212 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)


وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات با انتقاد از اینکه کیفیت اپراتورهای تلفن همراه با اشکال مواجه است، گفت: برای رقابت‌پذیری بیشتر اپراتورها باید تعداد آنان افزایش یابد.

محمد جواد بازدید : 322 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

Create-APN

یکی از پرطرفدارترین سرویس های نسل های مختلف ارتباطات سیار ، اینترنت آنها می باشد . راه اندازی اینترنت GPRS ، EDGE و یا ۳G همگی نیازمند ساخت APN بر روی دستگاه می باشند . اگر تا کنون موفق نشده اید اینترنت سیم کارت خود را بر روی گوشی یا تبلت تحت اندروید تان فعال سازید و یا به تازگی به دنیای اندروید پیوسته و اطلاعات کاملی در این زمینه ندارید پیشنهاد می کنیم این ویدیوی آموزشی را که به صورت رایگان از سوی توکا وب ارایه شده است از دست ندهید !

محمد جواد بازدید : 287 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

همانطور که در مقاله بررسی عمیق A7، اشاره کردیم، از هفته پیش بررسی آیفون 5S را آغاز کردیم تا به زودی شاهد مقاله مفصل بررسی پرچمدار امسال اپل باشید. در همین راستا دوربین 8 مگاپیکسلی این تلفن را با گلکسی اس 4 که هنوز یکی از بهترین‌های بازار حداقل در زمینه کیفیت عکس برداری است مقایسه کردیم، نتیجه با آنچه که پیش از بررسی تصور می‌کردیم، فرسنگ‌ها فاصله دارد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

محمد جواد بازدید : 216 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)


دیروز سونی فبلت خود را که به نوعی سرسخترین رقیب گوشی گلکسی نوت 2 است را معرفی کرد. این دو فبلت ویژگی‌هایی دارند که می‌تواند آن را بر رقیب خود برتری دهد. با هم یک مقایسه کلی انجام می‌دهیم تا ببینیم بر روی کاغذ کدام فبلت می‌تواند بر رقیب خود غلبه کند.این مقایسه میان برترین گوشی سونی و گوشی مقام سوم سامسونگ است.پس باید منتظر مقایسه ی بعدی در توکا وب  باشیم.

مقایسه از لحاظ:اندازه،وزن،جنس بدنه،صفحه نمایش،قلم،پردازنده،رم،حافظه ی داخلی،باتری،دوربین و جنس بدنه...

محمد جواد بازدید : 251 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

irancell4

 

بنا به بازدید بیشتر سایت خودمونی دات نت امروز قصد دارم یه ترفندی رو برای عزیزان بنویسم واسه کسانی که

اینترنت ایرانسل دارن و زیادی هزینه اینترنتشو دادن. !!توجه!! : فقط برای گوشی می باشد طریقه استفاده از اون

  برای کامپیوتر هم چند روز دیگه میذاریم اگه بازدید سایت بالا بره. پس با نظرات گرم خودتون در پیشرفت این سایت

به روز ما را یاری فرمائید

محمد جواد بازدید : 14807 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (32)
جی ال ایکس,جی ال ایکس جی 5,جی ال ایکس g5,glx g5

چند روز پیش،  جی ال ایکس گوشی موبایل جدید خود را با نام GLX G5 معرفی کرد.glx g5 به گفته  سایت شرکت جی ال ایکس جی5 رقیب اصلی نوت 2 و حتی قوی تر از آن است. که البته روی کاغذ این مسئله قابل تایید است.اما باید صبر کنیم تا این گوشی به طور کامل معرفی شود و وارد بازار شود.گوشی 4 هسته ای با 4 گیگ رم!یک غول به تمام معنا!هیچ مدرکی وجود ندارد که تایید کند این گوشی از صفحه ی 3 بعدی بر خورددار است اما در تصاویر glx g5 تصاویر از گوشی بیرون اند و این نشانه ی سه بعدی بودن صفحه نمایش است.توضحات بیشتر + تصاویر و عکس GLX G5 در ادامه ی مطلب.

محمد جواد بازدید : 303 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

galaxy-s5-irantablet.ir

ظاهرا سامسونگ نمی خواهد بی خیال سود سرشاری که از فروش گوشی های گلکسی سری اس نصیبش شده شود. هنوز مدت زیادی از عرضه گلکسی اس ۴ نگذشته که سامسونگ رکورد بی سابقه ای در زمینه فروش این اسمارت فون بدست آورده است و توانسته مشتریان و کارشناسان بازار موبایل را راضی کند . البته باید اعتراف کنیم که اس ۴ با نوآوری هایی که داشته جای هیچگونه عیب و ایرادی برای منتقدان نگذاشته و ما هم در بروز وب به بررسی این گوشی از زوایای مختلف پرداختیم و هر بار گوشه ای از امکانات جدید پرچمدار سامسونگ را برای شما عزیزان باز گو کردیم.

محمد جواد بازدید : 219 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)


همه می‌دانیم که سامسونگ کار خود را خوب بلد است و به همین علت بزرگترین کمپانی گوشی ساز در جهان است. اما شاید خالی از لطف نباشد که با هم ببینیم این کمپانی بزرگ گوشی ساز چه میزان از ترافیک وب گوشی‌های اندرویدی را دارد.

 

 

به گزارش بروز وب مطالعات یک کمپانی تبلیغات شبکه با نام Chitika دیروز نتشر شد که این مطالعه برای تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها است. بر اساس این گزارش حدود 50 درصد ترافیک وب گجت‌های اندرویدی در کانادا و آمریکا متعلق به سامسونگ است. جزئیات بیشتر در ادامه ی مطلب.

محمد جواد بازدید : 214 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)


سامسونگ امروز تبلت جدیدی را به خانواده گلکسی‌های خود اضافه کرد، نام این تبلت گلکسی تب 3 است، مشخصات این تبلت را در ادامه خبر ببینید:

 

صفحه نمایش 7 اینچی با کیفیت 1024 x 600 پیکسل و تراکم پیکسلی 169 پیکسل در اینچ

 

پردازنده دو هسته‌ای با سرعت  1.2 گیگاهرتز

 

اندروید  4.1 آبنبات ژله‌ای

 

دوربین اصلی 3 مگاپیکسل و دوربین دوم 1.3 مگاپیکسل

 

ویژگی‌های ارتباطی مانند WiFi a/b/g/n، بلوتوث نسخه 3، USB 2.0 و GPS داخلی

 

رم 1 گیگابایتی

 

حافظه داخلی 8/16 گیگابایت و پشتیبانی از حافظه خارجی تا 64 گیگابایت

 

اندازه 111.1 x 188.0 x 9.9 میلیمتر

 

وزن 302 گرم برای نسخه Wi-Fi و 306 گرم برای نسخه 3G

 

باتری 4000 میلی آمپری

 

ارائه شده در دو نسخه 3G و Wi-Fi


برای دیدن بقیه عکس ها از گلکسی تب 3 به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد جواد بازدید : 167 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

تا کنون چندین خبر در مورد گوشی سامسونگ که قرار است با سیستم عامل اندروید معرفی شود و در مدل تاشو ارائه کند. اگر به خاطر داشته باشید گفتیم که این گوشی نام گلکسی گلدن را خواهد داشت.

 

 

 

به گزارش بروز وب اکنون عکس‌های خبری این گوشی به بیرون درزر کرده است که موکد این موضوع است که به زمان معرفی این گوشی بسیار نزدیک شده‌ایم.

 

 

 

 

 

برای دیدن چند عکس دیگر به ادامه مطلب بروید

محمد جواد بازدید : 159 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

بیشتر کابران اپل متوجه شدن که باتری ایفون انها به سرعت کم میشود.امروز بر اساس مطلبی از نیویورک تایمز،اپل تایید کرد که تعداد اندکی از آیفون‌های 5S تحت تاثیر مشکلی این ایراد را دارند.

محمد جواد بازدید : 243 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

اگر با ما همراه بوده اید می دانید که بحث آیپد ایر بسیار داغ است . هر شرکتی از هر کشوری تمام تلاش خود را می کند تا بتواند زود تر آیپد ایر را به دست بیاورد و تصاویری از آن در فضای مجازی منتشر کند 

ما نیز امروز میخواهیم تصاویری از انباکس ایپد ایر برای شما منتشر کنیم

محمد جواد بازدید : 248 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

 

1382339784_iphone-5s

اپل همیشه نامی پر از جنجال است اما پس از این همه جنجال و شایعه عاقبت از گوشی iPhone 5S رونمایی کرد.شاید اضافه شدن یک s به آخر نام این گوشی نشان از تحول کامل آن دارد.همه منتظر بودیم تا آیفون جدید با صفحه نمایش بزرگتر  و با دوربین بهبود یافته به بازار عرضه شود اما اینطور نشد و اپل به جای اینها از سنسور اثر انگشت , پردازشگر قوی تر و عمر باطری بهتر استفاده کرده است اما همه این ها با وجود این همه اسمارت فون قوی در بازار iPhone 5S محصولی تکان دهنده نیست.

محمد جواد بازدید : 199 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

همان طور که مطلع هستید نکسوس ۵ ساعتی قبل همراه با اندروید ۴.۴ در قلمروی گوگل یعنی اینترنت معرفی شد. ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف جزئی از هر محصول جدید هستند.
ولی بیایید برای اولین بار عکس های نکسوس ۵ با کیتکت را در دنیای واقعی تماشا کنیم.
در ادامه مطلب با پارازیت همراه باشید.
محمد جواد بازدید : 177 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

پیش تر در مطلبی ویژگی های نرم افزاری نکسوس ۵، یعنی در واقع امکانات جدید اندروید ۴.۴ را برای شما تشریح کردیم. ولی شاید هیچ چیزی به اندازه معرفی تصویری به مذاق شما مخاطبین پارازیت خوش نیاید.
بنابراین می توانید در ادامه مطب با ما همراه باشید تا خیلی گذرا به قابلیت های جدید اندروید کیتکت نگاه بیندازیم. نه امکان ندارد، بعد از شما! به صرف چای و کیتکت دعوتید.
محمد جواد بازدید : 269 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

اسمارتفون M8 اچ تی سی با سنس 6.0 معرفی میشود

اسمارت فون HTC M8 احتمالا اولین محصول اچ تی سی است که از رابط کاربری HTC Sense 6.0 بهره می برد. این اطلاعات از طریق evleaks@ بدست آمده و طبق معمول هنوز هیچ تاییدیه رسمی در این زمینه وجود ندارد. HTC M8 کدنام این محصول است و احتمالا پرچمدار اچ تی سی در سال ۲۰۱۴ خواهد بود. درحال حاضر اطلاعاتی از جزییات این دستگاه در دست نیست. احتمالا M8 بین ماههای مارس و آوریل ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.

محمد جواد بازدید : 170 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

اندروید 4.4 کیت کت دقایقی پیش رسما معرفی شد و در پارازیت با آن آشنا شدید. حالا بعد از معرفی کوتاه گوگل، برخی امکانات دیگر این سیستم عامل مشخص می شود که یکی از آنها حالتی است که Immersive mode نام دارد.

این امکان به توسعه دهندگان اجازه می دهد که اپلیکیشن های خودشان را به طور تمام صفحه (فول اسکرین) در اختیار کاربران قرار بدهند.
هنگام استفاده از بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی، شاهد حضور Status bar در بالای نمایشگر هستیم یا اینکه دکمه های اندروید در پایین نمایشگر فضا را اشغال کرده و سبب ناراحتی کاربر می شود.
حالا توسعه دهندگان می توانند در اندروید ۴.۴ نرم افزارهای تمام صفحه واقعی را در اختیار کاربران قرار بدهند. ممکن است بپرسید پس چطور به دکمه های اصلی دسترسی پیدا کنیم؟
پاسخ ساده است. کافی است از پایین به بالا سوایپ کنید تا دکمه ها دوباره ظاهر شوند. حالا می توانید از تمام ۵ اینچ نکسوس ۵ به طور کامل استفاده کنید و از آن لذت ببرید.
محمد جواد بازدید : 221 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دیگر به شایعاتی که به واقعیت تبدیل می‌شوند عادت کرده‌ایم و دیده‌ایم که همیشه قبل از ارائه یک محصول عکس‌هایی از آن منتشر می‌شود.

 

به گزارش توکا وب نوبت به محصولات سونی و نوکیا رسیده است، عکسی منتشر شده که دو فبلت را یکی محصول نوکیا و دیگری محصول سونی را نشان می‌دهد.

نام فبلت سونی togari است ونام فبلت نوکیا 1030 است  که به احتمال قوی یک پیشوند لومیا نیز خواهد داشت.

 

 

فبلت توگاری همانطور که پیش از این گفتیم صفحه نمایش 6.44 اینچی با کیفیت FullHD خواهد داشت و پردازنده اسنپدراگون 800 را در خود خواهد دید. عکس این فبلت را در زیر می‌بینید.


برای دیدن به ادامه مطلب بروید 

.

محمد جواد بازدید : 180 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

به گزارش توکا وب ایسوس تعدادی گجت اندرویدی را در نمایشگاه Computex معرفی کرد که یکی از آن‌ها MeMo Pad FHD 7 است. این تبلت برادر کوچکتر MeMO Pad FHD 10 است و برای بازار کشورهای در حال توسعه که نیازمند تبلت‌های ارزان قیمت هستند ساخته شده است. مشخصات این تبلت را در ادامه مشاهده کنید:

 

صفحه نمایش 7 اینچی با کیفیت 1280×800 پیکسل

حافظه داخلی 8/16 گیگابایت و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی

پردازنده 4 هسته‌ای

رم 1 گیگابایتی

دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و دوربین دوم 1.2 مگاپیکسل

عمر باتری 10 ساعت

اندروید 4.2

رنگ‌های مشکی – سفید – صورتی و سبز

قیمت 130 الی 150 دلار

همانطور که مشاهده می کنید این تبلت امکانات بسیار خوبی دارد که برای کسانی که هزینه زیادی برای گجت‌ها نمی‌پردازند بسیار گزینه مناسبی خواهد بود.

محمد جواد بازدید : 210 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

 

همانطور که می‌دانستیم مدل‌های مختلف گلکسی اس 4 در راه بودند که یکی از آن‌ها با نام Galaxy S4 Active بود و چند روز قبل معرفی شد. اما امروز سامسونگ نسخه دوربینی این گوشی را با نام Galaxy S4 Zoom  معرفی کرد.

 

مشخصات این گوشی را در ادامه ببینید:

 

صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع  sAMOLED با کیفیت 960×540 پیکسل

اندروید نسخه 4.2 آبنبات ژله‌‌ای

اندازه 125.5×63.5×15.4 میلیمتر

وزن 208 گرم

پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز

دوربین 16 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال x10 با لنز 24-240 میلیمتری و حساسیت ایزو 100 تا 3200

مجهز به Wi-Fi، NFC و بلوتوث نسخه 4

8گیگابایت حافظه داخلی (5 گیگابایت حافظه در دسترس) و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 64 گیگابایت

باتری 2330 میلی آمپری


برای دیدن مشخصات و عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد جواد بازدید : 189 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

هوآوی به تازگی گوشی نازک خود را که یکی از نازک ترین گوشی‌های دنیا است و ضخامتی تنها 6.18 میلیمتری را دارد معرفی کردبه گزارش توکا وب  اکنون برای نشان دادن قدرت پردازنده داخلی این گوشی از آن برای حل مکعب معروف Rubik استفاده کرده‌اند در اینجا دوربین گوشی از از تمام جهت‌های مکعب عکس می گیرد و بعد از آن آنالیز خود را شروع می کند. مهندس کمپانی ARM می‌گوید که این گوشی از پردازنده 4 هسته‌ای خود و رم 2 گیگابایتی با یکدیگر کمک می‌گیرد تا این مکعب را حل کند. در ضمن از بلوتوث برای رباتی که پردازنده ARM را در داخل خود دارد برای اتصال استفاده می‌شود که این ربات به نوعی دست‌های گوشی در حل این مکعب هستند شما می‌توانید در ادامه ی مطلب ویدئویی را که از حل این مکعب توسط گوشی هوآی انجام شده دریافت و تماشا کنید.

محمد جواد بازدید : 196 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

در ادامه مراسم سونی امروز SmartWatch 2 را نیز در کنار فبلت خود معرفی کرد.

 

به گزار ش توکا وب این ساعت نسل سوم لوازم جانبی است که قابلیت همگام شدن با گوشی اندرویدی شما را دارد.  این ساعت از طراحی زیبای Xperia Z الهام گرفته است. این ساعت با هر تبلت و یا گوشی اندرویدی بوسیله بلوتوث اتصال پیدا می کند و شما می توانید بر روی آن پیامک‌ها، تماس‌ها، بروزرسانی صفحات اجتماعی، تقویم و آهنگ در حال پخش بر روی گوشی را به همراه کنترل‌های آن را ببینید.


 برای خواندن بقیه متن به ادامه مطلب مراجعه کنید 

.

محمد جواد بازدید : 198 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)
وکا وب

عکس راست: نکسوس 7 نسل اول                    عکس چپ: نکسوس 7 نسل دوم


تنها چند ساعت به برگزاری مراسم گوگل باقی نمانده است که مانند بیشتر مراسم‌هایی که در این روزهای اخیر مشاهده کردیم عکس‌ها و مشخصات محصولی که در آن مراسم قرار است معرفی شود به بیرون درز کرده است.

 

 

 

 

به گزارش توکا وب اکنون عکس و مشخصات تبلت نکسوس 7 به بیرون درز کرده است که شما می‌توانید مشخصات این تبلت را در ادامه مشاهده کنید.

محمد جواد بازدید : 185 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

lenovo-miix2-main3-580x354شرکت لنوو در آخر با معرفی رسمی تبلت جدید خود به تمامی شایعات پیرامون آن خاتمه داد. این تبلت جدید که Miix2 نام دارد دارای صفحه نمایش ۸ اینچی است که از نوع IPS LCD می باشد. هم چنین بر روی آن نسخه ۸٫۱ ویندوز قرار گرفته است و دارای پردازنده چهار هسته ای می باشد. پردازنده Bay Trail به کار رفته در این دستگاه از تازه ترین محصولات شرکت اینتل می باشد که امکانات بسیاری را نسبت به نسل های پیشین خود دریافت کرده است. البته استفاده از این نوع پردازنده موجب شده است که قیمت این دستگاه نیز کمی متعادل تر شود و لنوو تبلت جدید خود را فقط ۲۹۹ دلار قیمت گذاری کند.

محمد جواد بازدید : 171 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر سحابی با IOS7 Nebula v1.0

IOS7 Nebula ، پس زمینه ای فوق العاده از آسمان و جزئیاتی از توده کهکشانی ستاره ها می باشد. همانطور که از عنوان این لایو والپیپر نیز مشخص است ، IOS7 Nebula بر اساس یکی از پس زمینه های متحرک سیستم عامل IOS7 ساخته شده است. ۴ نوع سحابی متفاوت برای انتخاب و نمایش در پس زمینه های اندروید شما وجود دارند که با انتخاب هر یک می توانید جلوه های نمایشی را دگرگون سازید. برای تغییر رنگ پس زمینه ( مطابق با تنظیمات پیش فرض ) می توانید با هر بار لمس صفحه نمایش ، شاهد جلوه رنگی جدیدی باشید.

محمد جواد بازدید : 231 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 
یتنا- جولا، ‌یک موبایل با قابلیت‌دونیم‌شدن است که هر نیمه قابلیت‌های جداگانه و منحصر به فردی نیز دارند و البته MeeGo سیستم عاملی است که این موبایل را ساپورت می‌کند.

یک گروه از مهندسان و طراحان سابق نوکیا از یک تلفن هوشمند جدید که دارای یک سیستم عامل کاملا جدید است، رونمایی کردند.

محمد جواد بازدید : 183 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از پر طرفدار ترین گوشی های نوکیا و سری N آن گوشی Nokia N91 میباشد. این گوشی زیبا دارای ویژگیهای خاصی است که آن را از سایر گوشی های همنوع خود متمایز میکند. در خصوص این گوشی توصیه های نادرست زیادی وجود دارد به همین دلیل قصد داریم تا 15 ترفند بسیار کاربردی را برای دارندگان این گوشی معرفی کنیم تا از داشتن گوشی خود پیش از پیش لذت ببرند.

محمد جواد بازدید : 178 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)




به نقل از دیرکت متن, Smartwatch, ساعتی است که ممکن است جای اسمارتفون های پیشرفته را بگیرد.
 
Smartwatch برای ارسال میل و تلفن کردن نیز میتواند استفاده شود.
 
بر اساس نوول ابسرواتور, Smartwatch از سال 2001 وجود داشته است. در ان زمان ای بی ام ساعتی هوشمند را که میتوانست به باکس میل کانکت شود و WatchPad نامیده میشد را ساخته بود اما با موفقیتی که انتظار میرفت روبرو نشد. بعد از ان شرکتهای بسیاری این ایده را برای ساختن محصولی با فناوری پیشرفته گرفتند و کاسیو وسونی اولین نمونه هائی که با انها میتوان روی شبکه های اجتماعی رفته و موزیک گوش کرد و یا تقویمدار ارائه کردند.
 
اپل ممکن است از مارکهائی باشد که در اینده یک سمارتواچ ارائه کند. مایکروسفت و گوگل نیز پیشتر امتیازاتی را برای ساعتی لمسی با فناوریهای بسیار به ثبت رسانده اند.
 
این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.
محمد جواد بازدید : 193 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Asus-MeMO-Pad-HD-7

تنوع محصولات ایسوس در رده تبلت‌ها بسیار بالاست و حال پس از معرفی نسل جدید نکسوس 7 که با همکاری گوگل تولید می‌شود، نوبت به ممو پد اچ‌دی این شرکت رسیده تا به صورت رسمی وارد بازار شود. این تبلت 7 اینچی به صفحه نمایش HD با رزولوشن 800×1280 پیکسل مجهز شده است که این ویژگی به همراه قیمت مناسب، سهم خانواده MeMO Pad ایسوس را در بازار تبلت‌های 7 اینچی بیش از پیش بالا خواهد برد.

از سوی دیگر صفحه نمایش تبلت جدید 7 اینچی ایسوس از نوع IPS و زاویه دید وسیع 170 درجه است که این قابلیت ها موجب دقت در نمایش تصاویر و وضوح رنگ ها می شود. عضو جدید خانواده MeMO Pad نیز به فناوری انحصاری SonicMaster ایسوس  مجهز شده که به همراه  دو  اسپیکر استریوی قدرتمند تجربه جدیدی از شنیدن صدا را روی یک تبلت 7 اینچی برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، با باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه می توانید تا 10 ساعت بدون شارژ مجدد فیلم HD تماشا کنید.

محمد جواد بازدید : 181 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

به گزارش بروز وب کمپانی Oppo یک گوشی با نام R819 را معرفی کرد. این گوشی با رام مخصوص Oppo به نام Color ROM ارائه می‌شود اما Oppo اعلام کرده اگر مشتریان تمایل داشته باشند می‌توانند نسخه‌ای که بر روی آن اندروید خالص نیز نصب است را دریافت کنند.

محمد جواد بازدید : 174 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین مرورگرهای سیستم عامل ویندوزفون و گوشی های هوشمند می‌باشد که تاکنون جوایز ارزشمندی نیز دریافت کرده است. در نسخه جدید با ظاهر و قابلیت های جدید. ویژگی‌ بارز این نرم‌افزار کاهش حجم صفحات وب و به دنبال آن کاهش هزینه می‌باشد.

محمد جواد بازدید : 220 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
98

 شرکت گوشی سازی چینی Xiaomi به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام Mi-3 معرفی کرد. این دستگاه زیبا با قیمت ۳۲۷ دلار برای ورژن ۱۶GB و قیمت ۴۱۰ دلار برای ورژن ۶۴GB در بازار معرفی شده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مطالب خوبی دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 180
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 764
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,903
  • بازدید ماه : 1,903
  • بازدید سال : 93,871
  • بازدید کلی : 920,861
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    Xبستن تبلیغ

    کد گوگل پلاس بسیار کوچک

    انجمن تخصصی برای وبمستران

    مرجع کد و آموزش برای وبمستران