loading...
سان 2538 ! مرجعه تفریح و سرگرمی
محمد جواد بازدید : 195 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید . با این فیلم آموزشی یاد میگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس در ۱ ساعت گام به گام بدون هیچ آگاهی از چگونگی ساخت یک وبسایت بسازید . این آموزش به شما هر مرحله چگونگی ساخت یک وب سایت را از گرفتن میزبانی و نصب وردپرس برای انتخاب یک موضوع و ایجاد یک لوگو نشان می دهد.

 

How To Make a Wordpress Website دانلود فیلم آموزش ساخت وبسایت به وسیله وردپرس   How To Make a Wordpress Website

محمد جواد بازدید : 274 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)



تسک‌بار ویندوز 8, ویندوز 8, نوار تسک‌بارروش اول:

کلیدهای ترکیبی Win+R را بزنید و عبارت gpedit.msc را در کادر Run وارد کرده و Enter را بزنید.

مسیر زیر را دنبال کنید:

Computer Configuration -> Administrative Templates -> Windows Components -> Store

محمد جواد بازدید : 224 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)



نسخه جدید تاریخچه فایل‌ها (File History) در ویندوز 8، این قابلیت را به شما می‌دهد که به صورت خودکار از اسناد، آهنگ‌ها، تصاویر و دیگر فایل‌های شخصی خود پشتیبان تهیه کنید. با آموزش نحوه استفاده از این ویژگی جدید، همراه توکا وب باشید.

 

محمد جواد بازدید : 337 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

 

لایو والپیپر ویندوز ۸ با Windows 8 v1.0

Windows 8 ، لایو والپیپری است که با الهام از پس زمینه جدید ترین سیستم عامل مایکروسافت ، یعنی ویندوز ۸ خلق شده است. تصاویر نشان دهنده گل گیاه بابونه هستند که با قرار گیری دوربین در پایین ، از نمایی رو به آسمان نمایش داده می شود، به گونه ای فقط آسمان آبی را می توانید در اطراف گل مشاهده نمایید. افکت های نوری زیبایی در لایو والپیپر Windows 8 به چشم می خورد که ناشی از تابش آفتاب است و با حرکت خود جلب توجه می نماید. لازم به ذکر است که کیفیت بافت تصاویر در لایو والپیپر ، در حد HD  می باشد.

محمد جواد بازدید : 189 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)
آن طور که مایکروسافت اعلام کرده است تا سال آینده تمامی خدمات و سرویس هایی که از سوی این شرکت برای ویندوز XP ارائه می شود ، قطع خواهد شد. این چنین است که محبوب ترین محصول مایکروسافت در...
محمد جواد بازدید : 157 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 

پس از اينکه ويندوز ۸٫۱ عرضه شد ظاهرا عده زيادي ناراضي هستند و افرادي هم که منتظر بازخوردهاي سايرين بودند ممکن است فعلا منصرف شده باشند. اگر يادتان باشد چند روز پيش در مورد مشکل ويندوز ۸٫۱با مرورگر...
محمد جواد بازدید : 306 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)


در صورتی که با نرم‌افزار Microsoft PowerPoint کار کرده باشید حتماً می‌دانید در صورتی که فایل نهایی ارائه‌ی خود را به یک کامپیوتر دیگر منتقل کنید همواره مشکلاتی نظیر عدم نصب بودن مجموعه نرم‌افزاری آفیس بر روی این کامپیوتر و یا به هم ریختن فایل پاورپوینت وجود دارد. از این رو شاید دوست داشته باشید تا بتوانید فایل پاورپوینت خود را به یک فایل ویدئویی تبدیل کنید و از این فایل ویدئویی جهت ارائه استفاده نمایید

محمد جواد بازدید : 178 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

در این ترفند قصد داریم روش های بسیار جالبی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید سیستم خود را تنها با استفاده از چند کلید موجود بر روی صفحه کلید Standby ،Hibernate ،Logoff ،Restart ،Shutdown و Switch User نمایید. لازم به ذکر است که کمتر کسی از این ترفندها آگاه است و همچنین با استفاده از آنها میتوانید سرعت کار با کامپیوتر را بیشتر کنید.

محمد جواد بازدید : 211 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوزهای 7 و 8، در صورتی که بر روی آیکن یک برنامه در نوار Taskbar راست کلیک کنید، لیستی از فایل‌های باز شده‌ی اخیر توسط آن برنامه در قسمت Recent نمایش داده می‌شود (حدأکثر 10 عدد). این لیست، لیست پرش یا Jump List نام دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی تغییر تعداد آیتم‌های نمایش داده شده در لیست پرش ویندوزهای 7 و 8 بپردازیم. این کار در این دو ویندوز به دو صورت متفاوت انجام می‌شود.

محمد جواد بازدید : 240 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
 
یک لپ‌تاپ برای صاحبش کاربردهای متفاوتی دارد، می‌تواند یک مرکز سرگرمی و بازی باشد، درگاهی برای دسترسی به وب و اینترنت و یا ابزاری برای انجام کارها و پروژه‌های مختلف در داخل و خارج از خانه. از اینها که بگذریم لپ‌تاپ ها انصافاً یک سخت‌افزار گران قیمت محسوب می‌شوند و هیچکس دوست ندارد این سخت افزار گرانقیمت را از او به سرقت ببرند.مسلماً بهتر است قبل از هر چیز مراقب باشیم تا کسی لپ‌تاپمان را سرقت نکند ولی اگر این اتفاق افتاد چه باید کرد؟ می‌توانیم در مقابل احتمال دزدیده شدن آمادگی داشته باشیم و در صورتی که لپ‌تاپمان به سرقت رفت آنرا ردیابی کنیم.

یک مجموعه نرم‌افزاری با نام Prey وجود دارد که شما را قادر می سازد لپ‌تاپ به سرقت رفته خود را به صورت کنترل از راه‌دور مانیتور کنید، از نمایشگرش هنگامی که سارق مشغول کار با آن است اسکرین‌شات گرفته، با وب کمش تصویر چهره سارق را ضبط کنید و با توجه به محل اتصال لپ‌تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را پیدا کنید و با یک گزارش نسبتاً کامل و حسابی به سراغ پلیس بروید و بخواهید دزد را بیابد. خوشبختانه Prey کدباز و رایگان است اما ببینیم چگونه می‌توان از آن استفاده کرد

محمد جواد بازدید : 185 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

هنگامی كه آنتی ویروس NOD 32، به اشتباه یک سایت مفید را مسدود می‌کند، تصویر زیر به جای سایت مورد نظر شما نمایش داده می‌شود:

 

رفع بلاك شدن سایت در nod 32

 

شما می‌توانید مراحل ذکر شده در این مطلب آموزشی را انجام دهید تا سایت مورد نظر خود را از حالت مسدود بودن، خارج سازید.

محمد جواد بازدید : 151 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیت های جالبی که در ویندوز امکان انجام آن است ساخت آیکون ها و فولدرهای بدون نام ست. با این ترفند شما میتوانید آیکونی بدون نام و تنها با یک شکل داشته باشید.

 


محمد جواد بازدید : 192 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)
   



سلام . امروز نرم افزاری را با عنوان 3D Video SAMedia3D Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های 3 بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های 3 بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر 1920x1080 در کامپیوتر خود تماشا کنید


محمد جواد بازدید : 215 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

 



سلام، یک ابر جستجوگر (Meta Search Engine) هوشمند و پیشرفته اینترنتی است که عبارت مد نظر کاربر را به طور هم زمان و موازی در چندین موتور جستجوگر مختلف جستجو کرده و با به کارگیری الگوهای هوش مصنوعی، ترکیب بهینه همه آنها را نمایش می دهد. سلام تنظیمات پیشرفته و آسانی دارد که دام ها و تله های اینترنتی را حذف می کند.
محمد جواد بازدید : 268 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

تحقیقات نشان می دهد 93% از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه(ROI) عالی(22%)، خوب(44%) یا متوسط(27%) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است.
محمد جواد بازدید : 299 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 



 

گوگل کروم یکی از ساده ترین رابط های کاربری را میان مرورگرهای وب دارد. شاید همین سادگی دلیل سرعت بالای آن است! اما باید بدانید این مرورگر امکانات امنیتی متعددی دارد. به طور مثال، باید به سندباکسینگ و محدودسازی های منحصر به فرد آن اشاره کرد.
محمد جواد بازدید : 360 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 



فوربس یکی از قابل اعتمادترین و موثق ترین وب سایت ها در زمینه اقتصادی است که گزارش ها، تحلیل ها و اخبار روز دنیا را در لحظه به روزرسانی می کند. کاربران می توانند در این سایت عضو شوند و اشتراک خبرنامه آن را دریافت کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا سایت مطالب خوبی دارد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 196
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 180
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 134
  • بازدید امروز : 734
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,873
  • بازدید ماه : 1,873
  • بازدید سال : 93,841
  • بازدید کلی : 920,831
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    Xبستن تبلیغ

    کد گوگل پلاس بسیار کوچک

    انجمن تخصصی برای وبمستران

    مرجع کد و آموزش برای وبمستران